Lesk a bída copywritera aneb proč Mark Zuckerberg nechce být dobrým milencem?

Určitě ten pocit znáte. Stojíte před náročnou, ale nesmírně zajímavou výzvou. Popasujete se s ní tak, že jste na sebe pyšní, jenže pak vám do toho vyšší moc hodí vidle. A všechna snaha je rázem zbytečná. Je to k vzteku, leč neuděláte nic. Můžete si z toho však vzít ponaučení. Vítejte u lekce „From hero to zero aneb lesk a bída copywritera“.

5 marketingových pravidel, které nás naučil Jaromír Soukup

Zlatan Ibrahimovič a Jaromír Soukup vejdou do baru. Objednají si drink a řeší, proč se o nich tak často mluví. Ibra se šibalsky usměje a začne vyprávět, co předcházelo jeho legendárnímu gólu a rozhovoru, kterými si kolem prstu omotal celé USA. „Slyšel jsem diváky, jak skandují, že chtějí Zlatana, tak jsem jim dal Zlatana.“* A halfvolej do šibenice ze 40 metrů byl na světě.

Proč by si Quentin Tarantino copywritingem nevydělal ani na čtvrtlibrák se sýrem z Big Kahuna Burgeru?

Quentin Tarantino, muž, díky němuž i ten nejzatvrzenější ateista zná alespoň jednu pasáž z Bible nazpaměť a každý začínající gangster ví, že afroamerické nebožtíky neskladujeme tam, kde to není výslovně povoleno. Maniak z videopůjčovny svým nezaměnitelným textařským rukopisem rozboural zavedené pořádky ve filmovém průmyslu a miliony diváků pravidelně hltají každé slovo z jeho pera. Ale co funguje na plátně, nemusí slavit úspěch na internetu. Proč by dvojnásobný držitel Oscara v kategorii původní scénář jako copywriter vyhořel?

Nejčastější copywriterské chyby při tvorbě webu – děláte je taky? II.

V minulém článku jsme si ukázali některé z těch nejčastějších copywriterských chyb při tvorbě webu, tak vynechejme nějaké zdlouhavé intro a představme si i ostatní. Můj denní chléb je pěkný bochník a dnes jsem vám z něj ukrojil další krajíc, tak dobrou chuť. Čeho byste se měli na svých stránkách vyvarovat?

Nejčastější copywriterské chyby při tvorbě webu – děláte je taky? I.

Otextovat web není žádná sranda. Říkají mi to klienti, když se na mě obrací s prosbou o pomoc. A mají naprostou pravdu. I profíkovi dá dost práce, aby připravil obsahový návrh na úrovni, takže není překvapení, že nadšený amatér nebo jen mírně pokročilý laik v oblasti copywritingu často tápe a netuší, kudy kam. Dávají do toho srdce i čas, ale výsledek nikde. Přitom by stačilo tak málo, neopakovat donekonečna ty nejčastější textařské chyby při tvorbě webu. Dopouštíte se jich i vy?

6 tipů na sexy copywriting aneb jak svést návštěvníka

Prodej na internetu je jako lovení v baru. Ne každý produkt je atraktivní jako Brad Pitt, aby mu stačilo se pouze vystavit a pak už jen čekat, až za ním přiskotačí jeho cílovka a bez jakéhokoliv přesvědčování se ihned šlo do akce. Minimum firem má renomé jako Angelinin ex, jehož by chtěla mít snad každá žena už jenom kvůli tomu, že chodil s Rachel z Přátel. A taky je to Adonis, byť v Tróje ztvárnil Achilla. My ostatní musíme nejprve zaujmout, poté udělat dobrý první dojem a ve finále to ukecat. Podívejte se jak.