K proměně náhodných návštěvníků v nadšené zákazníky nemusíte být Kafka
Potřebujete pouze dvě věci. Špetku kreativity. A pořádný kus empatie. Vcítit se do kůže návštěvníka & zaujmout ho.
Běžný uživatel internetu je totiž líný divák. A ještě línější čtenář. Představte si ho jako extrémně vybíravého typického Čecha, který má rád ženy, fotbal a Pilsner Urquell.
Když se mu dívka nelíbí v obličeji, už se ani neobtěžuje kouknout jí na prsa. Může mít pozadí jako Jennifer Lopez, ale to nikdy nezjistí. Dávno totiž hledí na další dámu, která mu přišla do cesty.
Jakmile v zápase nepadne do půl hodiny gól, vypne televizi a o výsledek se dále nestará, i kdyby šlo o finále mistrovství světa.
Pokud mu načepují Plzeň z konce sudu, určitě si nedá druhou. Ani když narazí nový. A raději kachničku spláchne minerálkou.
Tu prvotní pachuť zkrátka z jazyku nedostane. Až příliš si váží svého času, než aby dával druhé šance. Co nás nezaujme okamžitě, to hned pustíme z hlavy a dále nás to nezajímá.
Proto mají originální a na správnou strunu brnkající texty tak velkou moc. Upoutají pozornost, vzbudí zvědavost a vytvoří potřebu.
I z šedé myšky se rázem může stát Mickey Mouse. Dovolte mi být vaším Waltem Disneyem.